Wpisy użytkownika paaula21 z dnia 17 grudnia 2010

Liczba wpisów: 5

paaula21
 
paaula21: Zrobilam dla Was makijaż, ale baterie sie rozładowaly!!
do teo zauważyłam u siebie na czole cos nieporządanego!!! Wyskoczyła mi jakas taka kaszka. Nie widac mocno ale jest i nie wiem od czego?? Moze po avene???
 

paaula21
 
paaula21: Postanowilam wrócic do koloru rudego :) Co Wy na to??? mysle ze na swieta bede juz rudzielcem!
  • awatar wyspa: Rude są super!
  • awatar AtomicKitten666: nie jestem fanką.. ale niektórzy wyglądają naprawdę korzystnie
  • awatar Lila21: nie przepadam za rudym, ale jak dobrze sie czujesz w takim kolorku i lubisz go to pewnie rób, nie zastanawiaj się :)
Pokaż wszystkie (14) ›
 

paaula21
 
Co myslicie o tych butkach lidlowiskich??? Najcpieleszje to one na pewno nie sa :) ale...
  • awatar AtomicKitten666: kiepskie podróbki uggs :/ ewentualnie do biegania wiosną do sklepu.. :D
  • awatar paaula21: @NettyFashion: jak kazda podrobka :)
  • awatar chiii88: Fajne kapcie ;) Kupiłabym je do łażenia po domu, na dwór raczej się nie nadają. Znasz może ich cenę?
Pokaż wszystkie (9) ›
 

paaula21
 
paaula21: Nagralam dla Was filmik z make up ale pod koniec mi baterie znowu siadły !!!!!! jeszcze sie zastanowie czy go WAM pokazac! :(
  • awatar Snow: ja bym pokazała ;)
  • awatar Lila21: pokaz :) czekamy:)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

paaula21
 
paaula21: Czy ktos byłby zainteresowany recenzja moich podkładow badz eyelinerow???
jak tak to piszcie zrobie dzisiaj wieczorkiem :)
  • awatar likely: jaaaa ! najlepiej podkładów :P w styczniu idę na weselę i poszukuję trwałego podkładu :P
  • awatar Snow: ja jestem za podkładami, swojego idealnego jescez nie znalazłam :) a eyeliner i owszem :D
  • awatar paaula21: @snow: ok takze wieczorkiem receznja podkładow a jutro eyelinery :) @bursztyn: a o sleeku za duzo tego chyba :) ale fakt strasznie sie obsypuja!! :(
Pokaż wszystkie (8) ›