Wpisy użytkownika paaula21 z dnia 4 marca 2011

Liczba wpisów: 2

paaula21
 
paaula21: Zostałam otagowana przez m.in  
najlepszekosmetyki.pinger.pl/
mishon.pinger.pl/
ilmu.pinger.pl/
fiolka86.pinger.pl/
choccolate.pinger.pl/
chiii88.pinger.pl/

Jesli kogos omienałam a wiem ze ominełam przepraszam!!!! Przypomnijscie swoje nicki, które mnie jeszcze otagowaly to wpisze tutaj :)

Dziękuje ślicznie za tak duże wyróżnienie.  :*

To teraz czas na to na co czekacie ;)

1.  Jestem straszną beksą! Płączę na każdym filmie, w najmniej oczekiwanym miejscu o najmniej oczekiwanej porze. Gdy stoje w kolejce, lub gdy myję zęby! Nie wiem dlaczego, ale płaczę nawet na horrorach :D

2. W życiu nie miałam nic złamane!! Ani noga, ani ręka. Choc za młoduu bardzo probowałam. Zawsze zazdrościłam jak ktos miał cos w gipsie! :)

3. Dużo z Was nie wie, że mam naderwane ucho-dokładnie lewe :) Mam straszny kopmleks na punkcie tego ucha! Moja mama pieszczoltiwe moje ucho naywa UWAGA UWAGA "świńskim kopytkiem" :D

4. Jestem okropna bałaganiara!!!!! Nigdy nie mogę nic znależć! Nawet jak sprzatam to sprzątam tak, że pozniej nie mozna nic znalezc!! Przykład? Prosze bardzo :) Moj brat do tej pory nie moze znalezc swojej ulubionej czapki :)

5. Gadam sama do siebie :D Tak tak!!!!! Co gadam wszystko o czym mysle :) durne to takie, ale gadam :)

6. Jestem strasznym śpiochem!!!!! Uwielbiam spać! Zdarzaja mi sie drzemki w ciagu dnia, wieczorem :) Mogłabym spac całymi dniami! Jak byłam w ciay przepsałąm całe 3 dni i 3 noce! wstawalam tylko jeść i sie kąpac!:D

7. Podobnie jak Ty Mishon, gdy kłade sie spac przychodza mi do głowy straszne rzeczy. I wtedy juz kompletnie nie moge spac! Bo mysle i mysle i oczywscie co? ryczę!  

8. Wierzę w duchy! Tak smiejcie sie! Ale wierze. Swojego czasu przychodzily do mnie tera juz dawno żadnego nie było! Rozmawiam z nimi :) Nie boje się...

9. Bardzo boje sie siedziec sama w domu :) Zamykam wtedy wszystkie drzwi na wszystkie mozliwe spusty, zasuwam rolety a w zasiego reki mam jakis nóz! Kiedys jak zdarzylo mi sie byc samej w domu wpadłąm w taki atak paniki, że nie wiedzialam co ze soba zrobic!!!

10. Lubie swoj telefon, ale zawsze go gdzies przesiewam! Serio! NIgdy nie wiem gdzie jest i zaraz panikuje ze mi ktos telefon zapieprzyl :D

11. Boje sie miec drugie dziecko, bo myśle ze urodze chore:(

12. panicznie boje sie igieł!!!!! Nie wjede sama na pobranie krwi. Jak widze igle od razu mdleje!

13. Nie zjem wedliny lub czegokolwiek co posiada żyłki i chrząstki :D

I to by było na tyle wiem ze miało byc 7 faktów, wybaczacie te 10 :) To z racji zblizajacych sie swiat wielkanocnych :)

Taguje wszystkich nie otagowanych, poniewasz wszyscy zostali juz otagowani :)

1.yenneferry.pinger.pl/   proszę :)
  • awatar Snow: tez mam schizy gdy mam spac sama :o wtedy zpalam siwtało właczam muzyke i próbuje zasnac, ciezko bywa oj ciezko :P
  • awatar cami: ja też nigdy nie miałam niczego nawet zwichniętego :P i też zawsze wszystkim zazdrościłam :D i tak samo jak ty boję się siedzieć sama w domu... a jak mam zostać na noc to już w ogóle całe zło tego świata na pewno pojawi się u mnie w domu :D
  • awatar choccolate: też cię zaprosiłam hehe ;D
Pokaż wszystkie (7) ›
 

paaula21
 


 Vichy Dermablend

przeznaczenie: puder utrwalajacy/ wykończenie makijażu
Dla kogo : każdego typu cery
cena: ok 110 zł/28g

Puder sypki utrwalający, przedłuża trwałość podkładu korygującego do 16 godzin. Transparentny po nałożeniu, zmikronizowany, nie podkreśla nierówności powierzchni skóry.
Jeden, śnieżnobiały odcień. Pudełeczko z puszkiem.
Bez środków zapachowych. Testowany na skórze wrażlwej. Stosowany przez dermatologów i chirurgów plastycznych. Hipolaregiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie wywołuje tradziku.

MOja opinia:

Cudowny!! . Troszke bałam sie, że na twarzy bedzie taki białawy, ale nic podobnego! Ujednolica skóre, nadajac jej swieży wygląd. Nie zmienia koloru podkładu. Daje matowe wykończenie, utrzymajace sie bardzo bardzo długo! MOze nie tak długo jak opisuje producent, ale cała noc spokojnie :) Nie zatyka porów! Mój nr. 1. nie roluje sie nie i nie tworzy grudek! Efekt jaki uzusykuje sie przy uzyciu tego pudru jest oszołamiajacy! Drobniutko zmielony. Nawet jak sie go nałozy zbyt dużo to nie jest to żaden problem :) Jak nakładam go pedzlem hakuro H50.

+ bardzo trwały
+ wydajny
+ ładnie matowi skóre
+ jest niewidoczny
+ nie podkreśla suchych skórek

Ma jednak swoje minusy:

- przy nakładaniu obsypuje się
- cena
- testowany na zwierzaczkach
  • awatar Black-Lady: zastanawiam sie czy go kupic wlasnie ..
  • awatar Eveline ♥ cosmeticts: A ja chyba zakupię najpierw próbkę, bo boję się, że będzie mi przesuszał twarz.
  • awatar Just me....: Ja mam taki puder transparentny z elf. Bardzo fajna sprawa przy mojej tlustej buzi. Jestem z niego zadowolona. A tak z ciekawosci gdzie mozna kupic ten puder z vichy? Bo nie widzialam go nigdzie..
Pokaż wszystkie (14) ›