Wpisy użytkownika paaula21 z dnia 15 lutego 2012

Liczba wpisów: 8

paaula21
 
paaula21:
~

Ostatni post 2 dni temu??? NIe wierze i nikt nie teskni?? :D

Trzeba zabrac sie do pracy. 3 dni wolnego wiec działąmy. Na pierwszy rzut ida receznje PAT&RUB i mam dla Was mała niepodzianke od firmy :) Bedzie małe rozdanie :)

Jutro 23.10 mam autobus do Warszawy wiec trzeba sie spakowac. Wracam w sobote wiec duzo rzeczy nie zabieram. Na razie nie moge zdradzic do jakiego salonu jade ( nagranie bedzie dopiero za 1,5 miesiąca), ale fruzura sie pochwale :)


Buziaki :* MIlego dnia
Pokaż wszystkie (3) ›
 

paaula21
 



Zapraszam do oglądnia :) Na samym koncu filmiku mini rozdanie dla Was :)
Mam nadzieje, że wezmiecie udział :)  

POzdrawiam gorąco :*

  • awatar Erotomanka.: łaaaa ale sexy usta :P , oglądam dalej :P
  • awatar Erotomanka.: współczuje Julce , jak mnie coś swędzi potrafie się cholernie drapać a co dopiero dziecko :(
  • awatar paaula21: @Erotomankaa: zrobie Wam pozniej zdjecia jej raczek :/
Pokaż wszystkie (4) ›
 

paaula21
 



**www.patandrub.pl/(…)seria-regeneracja.6.kategoria.h…**

Te kosmetyki są już Wam znane. POstanowiłam co nie co o nich napisac, bo jak kązdy kosmetyk PAT&RUB  są godne uwagi.


www.patandrub.pl/(…)szampon-regeneracja.31.produkt.…


1.JPG



Duża butla 250 ml. Szampon dokładnie myje włosy. I to w dosłownym znaczeniu tego słowa. Włosy po nałozeniu tego kosmetyku sa tepe w dotyku i zamieniaja sie w jeden kołtun, ale to świadczy o tym, że szampon bardzo dokładnie wnika w głab włosa i go myje.

2.JPG


Bardzo łądnie pachnie i zapch utrzymuje sie bardzo długo :) KOnsystnecja dosyc lejąca, ale dzieki temu jest bardzo wydajny. Nawilza i odżywia włosy.

3.JPG



+ nawilża
+ dokładnie myje włosy
+ ładnie pachnnie
+ nie zawiera SLS
+ wydajny

4.JPG




**www.patandrub.pl/(…)odzywka-regeneracja.32.produkt.…**

5.JPG


Uzycie odżywki jest bardzo istotne. Po uzyciu szamponu bez niej ani rusz :) Bardzo przyjemna konsystencja. Wystarczy chwila by włosy były miekkie i delikatne. Szybko sie spłukuje. Nawilża niesamowicie. Nooo i zapach :) NIestety jest mało wydajna, albo ja jej za duzo używlaam. Starczylo mi zaledwie na pare razy :/


G.JPG


+ wyczuwalne nawilżenie
+ zapach
+ miekkość po jej uzyciu
+ szybko i przyjemnie sie spłukuje


- małowydajne ( może troche w tym mojej winy??? )


6.JPG




**www.patandrub.pl/(…)maska-regeneracja---intensywna-…**


Używanie maseczki sprawiło mi najwiekszą przyjemność w użytkowaniu. Gesta konsystencja. Szybkość w nakładniu. Extramalne odżywienie włosów!!! Piekny zapach sprawia ze sie chce wiecej i wiecej :D Same ohhhy i ahhhy :)


V.JPG


Włosy po użyciu maskai sa miekkie w dotyku, włosy bez problemu sie roczesuja i nie sprawiaja zadnych problemow :)

G.JPG


+ konsystencja
+ zapach
+ nawilzenie i miekkosc włosow


RR.JPG





Cała linia regenerująca pomogła mi w odżywieniu moich zniszczonych włosow. Włosy zdecydowanie poprawily swoja kondycje. Kosmetyki nadały im zdrowego blasku, którego  brakowalo. Sa miekkie i spreżyste.
  • awatar paaula21: @kaminii: naprawde warto sprobowac. Moje włosy sa w sto razy lepszej kondycji :)
  • awatar paaula21: @maniuska1993: OK 200 ZŁ
  • awatar paaula21: @maniuska1993: ja bardzo polecam na pewno nie pozaujesz :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

paaula21
 
paaula21:

I moja mordeczka z filmiku. Makijaz robiony na szybko.
Szczerze juz nie moge sie doczekac az zrobia z moimi włosami porządek. Przeraza mnie jedynie mysl spedzenia tylu godzin w autobusie :/


Chciałabym cos dzisiaj jeszcze nagrac/ zrobic/ zmalowac ale nie mam pomyslu....
  • awatar Hypnose: Śliczny makijaż, tylko na Twoim miejscu podmalowałabym sobie brwi, bo przy tak ciemnych włosach jasne brwi wyglądają bardzo nienaturalnie.
  • awatar paaula21: @Hypnose: STRASZNIE SIE SPIESZYLAM I ZAPOMNIALAM :)
  • awatar be.careful: jakie zmiany planujesz i czemu aż w Warszawie?!:)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

paaula21
 
paaula21:


Dziewczyny kochane!!!!

POwiedzcie mi czego byscie chciały wiecej na blogu? Jakies makijaze wiecej recenzji????

czego Wam brakuje ?
  • awatar Make-Up...❤: Wszytsko po kolei:) Ale czekam z niecierpliwością na jakis makijaż:)
  • awatar paaula21: @maniuska1993: ja mam swietny styl ubiernia????? nie w zyciu wszystko tylko nie to :D
  • awatar paaula21: @maniuska1993: a widzialas?? :) zawsze widac mnie od gory :) Ale dziekuje bardzo :*
Pokaż wszystkie (6) ›
 

paaula21
 
paaula21:


I filmik :) Jak sie nie spodoba kasuje :D Filmik wyszedł jakis chaotyczny :) Ale snieg za oknem i spadajacy z dachu bardzo mnie rozprzaszał :D

  • awatar ishta: szampony najtańsza z biedronki (NATEI) też w taki sposób działają na włosy bez zastosowania odzywki nie da się ich dobrze rozczesać :)Nie sprawdzałam skladu szamponu o którym piszę ale teraz używam tego z olejkiem migdałowym i olejkiem z ORZECHÓW MACADAMIA i jestem zadowolona :)
  • awatar gość: Fajny filmik, makijaż masz boski ;)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

paaula21
 


Mój prezent urodzinowy :) Jest sliczna i bardzo łądnie prezentuje sie na nadgarstku! Kto wie gdzie mozna kupic wiecej??? :D  


Czekam na jeszcze jeden prezent ale tego Wam chyba nie pokaze ani nie powiem bo wezmiecie mnie za wariatke :D
Pokaż wszystkie (22) ›
 

paaula21
 
paaula21:
Dobra zdradze Wam :)

Zawsze chciałam odwiedzic prostektorium- inaczej kostnice. Kręci mnie to strasznie i juz nie moge sie doczekac. Jakby mi załatwili ze moge byc przy sekcji zwłok byłabym w siodmym niebie :D
Wiem wiem dziwne....

Tak sie tylko zastanawaim czy zrobic Wam fotorelacje?? :D
  • awatar IZKA33: oj może lepiej nie:)
  • awatar arogaantka23: byłam, nic przyjemnego. :)
  • awatar paaula21: @arogaantka20: podejrzewam, ale strasznie mnie to intryguje :)
Pokaż wszystkie (50) ›